HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

woensdag 18 januari 2012

Book to buy: Dottie Angel

Ik zag dit boek laatst liggen bij Options in Amsterdam en het trok direct mijn volle aandacht vanwege de schattige cover. Nieuwsgierig bladerde ik er doorheen en was al snel verkocht. Toch kocht ik het boek niet (ik had een verstandig moment en bedacht me dat ik het niet nodig had, dat ik nog een dikke stapel ongelezen leesvoer heb liggen en dat ik bovendien amper meer boeken kwijt).

Toen ik het een aantal dagen toch nog even ging opzoeken op het www zag ik dat het wordt aangeboden door het magazine Uppercase, grappig want ook dat tijdschrift sprak me een tijdje eerder al erg aan. Omdat het niet heel bekend is en omdat ik denk dat dit voor veel creatieve mensen een musthave is, besteed ik er vandaag een Book To Buy Aan. Hierboven heb je de cute cover al kunnen aanschouwen en hieronder kun je kort lezen wat voor boek Dottie Angel is

.

Dottie Angel is een inspirerend boek vol met leuke plaatjes van allerlei versiersels en andere dingen die gemaakt zijn door Tiff Fusell (Dottie Angel). Naast een flinke dosis creatieve inspiratie staan er ook gezellige verhaaltjes in. Ook krijg je bij het boek een lief verrassingspakketje. Om een beter beeld te krijgen van de stijl en de dingen die Dottie Angel maakt, kun je een bezoekje brengen aan haar blog.

Dottie Angel voor € 29.95 bestellen kan onder andere hier, in de webshop van Het Grote Avontuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten