HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

maandag 23 januari 2012

De webshop

Soms wil ik een beetje teveel en loopt mijn hoofd over van ideeën en leuke dingen die ik graag wil doen. Soms is dat best een beetje lastig (ik ben dan ook iemand die het moeilijk vindt om dingen af te maken voordat ik weer aan andere dingen begin) maar ik denk ook maar zo, beter teveel dan te weinig dromen en ideeën.

Zo communiceerde ik een tijd terug al dat ik bezig was met het opstarten van een eigen webshop. Dit idee werd jaren geleden al geboren en de eerste stappen om het daadwerkelijk te gaan doen zijn ook al best een tijd geleden gezet. Waar die webshop dan blijft? Nou ik kan je vertellen dat 2012 zeker gaat lukken. Met een beetje geluk, hulp en vooral doorzettingsvermogen hoeft het zelfs helemaal niet meer zo lang te duren. De schetsen zijn namelijk af (met dank aan V. die mij op een of andere manier aandrijft en motiveert) en dat betekent dat er binnen niet al te lange tijd gestart kan worden met het bouwen. Finally!

Omdat er best veel bij komt kijken, ik een perfectionist en doemdenker ben en er nog velen puntjes op de 'i' gezet moeten worden kan ik er nog vrij weinig over vertellen. Niet omdat ik het niet wil, maar doordat het complete idee nog niet helemaal af heb en ik dit pas wil delen als het vast staat. Wel wilde ik je nu gewoon even laten weten dat ik er nog steeds mee bezig ben en dat ik je hier op de hoogte ga houden van hoe het er voor staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten