HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zaterdag 28 januari 2012

The Help

Gisteren ben ik samen met C. naar The Help geweest. Wauw, wat een ontzettend mooie film en wat een goed acteerwerk! Als je binnenkort naar de bios gaat dan raad ik je zeker aan om voor deze film te kiezen. Ik ben niet zo snel onder de indruk van films maar dit verhaal was echt ontzettend mooi en bleef (mij) boeien tot het einde (ook al duurt ie vrij lang). Echt zo'n film die nog wel even blijft hangen nadat je de bios bent uit gelopen. Ik ga er verder niet teveel over zeggen maar zal de trailer hier wel even onder plaatsen zodat je een indruk krijgt.

1 opmerking:

  1. Ja, prachtige film he?! Ik heb 'm een tijdje terug gezien en ik was er helemaal weg van! Vrolijk en heftig tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen