HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zondag 15 januari 2012

Leef je droom!

Afgelopen week kreeg ik een leuk pakketje thuisgestuurd met daarin twee exemplaren van het boek Leef je Droom!, dat is samengesteld ter ere van het 15-jarige bestaan van Don Bosco Amsterdam. Een aantal maanden geleden werd me gevraagd of ik mee wilde werken aan dit boek en zo kon ik deze week het eindresultaat aanschouwen: een uitgave vol inspiratie (quotes, gedichten, wijsheden en andere mooie teksten) en daarin een aantal van mijn foto's en illustraties! Erg leuk om nu een boek in de kast te hebben staan waar ik aan heb meegewerkt :)

Ik maak trouwens ook andere dingen in opdracht zoals headers (voor je website, blog of webshop), digitale buttons, visitekaartjes, shoppings en flyers. Als je hier meer over wilt weten kijk dan even hier of stuur me een mailtje (sodifferentthanbefore@hotmail.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten