HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

donderdag 5 januari 2012

RIC handdoeken

Een paar weken geleden kocht ik bij Options in Amsterdam (een nieuwe winkel gevestigd op Damrak 49) een kerstcadeautje dat ik zelf fantastisch vond: een stijlvolle handdoek voor in de keuken van het Deense merk RIC (Rikke Inter Collection). In eerste instantie lijkt dit accessoire voor je keuken meer op een sjaal maar dat is het dus niet, en dat maakt 'm in mijn ogen erg apart. Hij is gemaakt van 100% katoen en is van mooie kwaliteit (dik maar toch zacht).

Toen ik ze net ging opzoeken via Google kwam ik helaas geen Nederlandse webshop tegen die ze verkoopt maar mocht je er eentje willen dan kun je dus sowieso terecht bij Options in Amsterdam (waar ze 9,90 per stuk kosten). Ik las net overigens op een buitenlandse website dat ze in wel 27 kleuren verkrijgbaar zijn, maar bij Options hadden ze slechts vier kleuren (wel erg mooie hoor!).Ik heb dan ook zo'n voorgevoel dat ik binnenkort toch nog even bij de Options naar binnen loop om mezelf er eentje cadeau te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten