HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

woensdag 4 januari 2012

Theekopjes van TIGER

Op mijn vorige blog LittleDNLL schreef ik al een aantal keer over de Deense keten Tiger die inmiddels ook drie winkels in Nederland heeft geopend. Toevallig ben ik onlangs drie keer naar Utrecht geweest en ik kon het natuurlijk niet laten om tijdens deze bezoekjes ook even bij Tiger binnen te stappen. Je ziet 'm waarschijnlijk al aan komen... Ik liep alle drie de keren niet met lege handen naar buiten.

Een van mijn laatste aankopen zijn ontzettend schattige Japanse theekopjes in mintgroen (een van mijn favo kleuren) en daarop een subtiel bloemetje. Hierboven kun je zien hoe ze eruit zien (in het echt dus iets lichter). Nogmaals wil ik je er op attenderen dat je echt een bezoekje aan deze winkel moet brengen als je in Utrecht, Arnhem, Almere of Nijmegen bent want ze hebben echt ontzettend veel leuke en handige hebbedingetjes. Kijk voor een impressie van het assortiment op www.tiger.dk.

1 opmerking:

  1. Hi,
    Leuke kopjes ;)
    waarom zijn ze in het echt lichter dan op de foto ? :). X

    BeantwoordenVerwijderen