HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

vrijdag 17 februari 2012

Fashion | ZARA voorjaarscollectie



Oh wat word ik hebberig van de nieuwe collectie van de Spaanse modeketen ZARA! Altijd als ik van mezelf niets mag kopen/eigenlijk niets nodig heb dan zie ik juist heel veel moois. Zo ook toen ik deze week even snel de ZARA binnenliep. Wat een prachtige kleurtjes allemaal. Ik zag echt zoveel leuks! Om hebberig van te worden. Ik heb heel braaf zonder iets te kopen *geeft zichzelf nogmaals een schouderklopje* de winkel weer verlaten maar merk dat mijn gedachten af en toe toch nog even afdwalen naar die ene mooie jas, die bijzondere kleur blouse en naar die perfecte zwarte blazer met kant. Mocht jij wel nieuwe dingen nodig hebben voor het naderende seizoen (please laat de lente in maart beginnen!) dan raad ik je zeker aan binnenkort een bezoekje aan de ZARA te brengen! Hierbij toch even wat van mijn favoriete items.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten