HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

donderdag 8 maart 2012

Handige website | Popplet.com



Ben jij net als ik iemand die ideeën in tien verschillende notitieboekjes noteert en daarbij ook hier en daar nog wat losse papieren heeft rondslingeren met krabbeltjes, do to lijstjes en hersenspinsels? Dan is Popplet.com misschien een handige website voor jou.

Ik raak zelf het overzicht nog wel eens kwijt doordat ik alles wat ik wil doen of onthouden op allerlei verschillende plekken noteer. De oplossing ligt voor de hand: creëer overzicht! Dat kan dus met Popplet, een digitale vorm van mindmapping. Simpel, gebruiksvriendelijk en oh zo overzichtelijk. 

Bovendien kun je overal (waar je beschikt over internet) jouw notities bekijken of aanvullen (het gebeurt mij nog wel eens dat ik een van mijn notitieboekje vergeet). Ook kun je jouw flowcharts op diverse manieren delen met anderen, handy! 

Benieuwd? Maak dan net als ik een account aan (dit kost je 2 minuten) op www.popplet.com en je kunt aan de slag. Er is trouwens ook een Popplet app beschikbaar voor mensen met een iPad. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten