HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

woensdag 28 maart 2012

Mijn webshop | update




Zoals je wellicht al eerder hebt gelezen op mijn blog ben ik al een tijdje bezig met een webshop. Eigenlijk heb ik al best een tijd een berg ideeën en heb ik zelfs al 2 doosjes met producten klaarstaan maar toch wilde het niet zo vlotten. Het feit dat ik nog geen naam had frustreerde me een beetje. Voor mijn gevoel was dat namelijk de eerste belangrijke stap, een naam bedenken die ik zelf leuk vind, die goed te onthouden is waarvan de domeinnaam nog niet bezet is (en ik ben dan iemand die zowel de .nl als de.com naam wil hebben dus dat maakte het er niet gemakkelijker op).

Maar goed om een lang verhaal kort te maken...
Ik heb een naam! Of beter gezegd ik heb een naam die ik leuk vind, die naar mijn idee goed te onthouden is en waarvan .nl en .com nog niet bezet waren! Woehoe! Echt ontzettend fijn vind ik dat. Ik heb de domeinnamen al gekocht en ook het logo is al klaar. Sinds ik 40 uur werk barst ik van de energie (die had ik niet aan zien komen, maar fijn is het zeker) en ben ik druk bezig met het afronden van de laatste dingen rondom dit project. Op de naam hoef je nog maar heel even te wachten, want ik wil het een en andere tegelijk online plaatsen.

Verder nog een kleine opmerking over de Coeur Blonde krant: hier wordt ook erg hard aan gewerkt. De teksten zijn nu voor ongeveer 50% af en we komen (mede door V. haar enorme persoonlijke hipstamatic database) om in geweldige beelden dus ik heb er alle vertrouwen in dat ie helemaal gaat worden zoals we in gedachte hebben. Je kunt af en toe op de tabbladen bovenaan mijn blog klikken (Coeur Blonde Newspaper en Webshop) om op de hoogte te blijven.

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd! :-)
    Die foto vanboven vind ik trouwens prachtig, heel inspiratierijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen