HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zondag 4 maart 2012

Wonen | het merk ASA

Vandaag werd ik zomaar verrast met een superleuk cadeautje. Van mijn moeder kreeg ik zes espresso kopjes in  drie geweldige kleuren (mint, perzik en lichtblauw) die tevens te gebruiken zijn als ijsbakje. Ik was op slag verliefd en ben gelijk even op internet gaan kijken naar ASA, het merk waar ze van zijn. Daar ontdekte ik dat dit merk nog veel meer moois produceert. Goed om te onthouden dus! Hierboven zie je de mint variant van de espresso/ijs kopjes. Een ander soort mok die ik ook erg leuk vind en waarbij het net lijkt alsof er een deel van gebreid is (hier is een complete lijn van!) kun je hieronder bekijken. De complete ASA collecties kun je hier in bekijken en bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten