HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

dinsdag 1 mei 2012

Win een gehaakte iPad/laptop sleeve!




Gehaakte items zijn hip! De laatste tijd spot ik tot mijn genoegen steeds meer (grof) gehaakte (woon)accessoires . Ik werd dan ook erg blij toen ik toevallig terecht kwam op de site van Alexandra: www.byalex.nl. Op deze site biedt zij beauties van handgemaakte gehaakte artikelen aan zoals sjaals, kussenhoezen, iPad & laptop sleeves, poefen, hoofdbanden, mutsen en zelfs bikini’s!

Dat Alexandra talent heeft zie je zo, want je wordt direct hebberig van haar creaties. Ik kan dan ook vol enthousiasme zeggen dat ik ontzettend leuk vind dat ik een van jullie blij mag gaan maken met een van haar producten: een sleeve voor je iPad of laptop! De winnaar mag kiezen uit de bovenstaande twee kleuren en kan in overleg met Alexandra zijn/haar voorkeur aangeven qua formaat.


Hoe maak je kans?
Het enige wat je moet doen om kans te maken op deze eyecatcher is het beantwoorden van de volgende prijsvraag: welke grote hobby heeft Alexandra naast haken? Het antwoord kun je vinden op haar website en mailen naar: sodifferentthanbefore@hotmail.com. Zet als onderwerp neer: Bylalex en zet je naam en adresgegevens ook in je mailtje. Meedoen kan tot en met 6 mei 2012.


Wil je op de hoogte blijven van Byalex.nl dan kun je de Facebook pagina hier liken. Op de hoogte blijven van Coeur Blonde winacties en andere nieuwtjes kan via deze Facebook pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten