HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

woensdag 2 mei 2012

Me, myself & I | Het webshop avontuur


Tijd voor een update rondom mijn webshop. De basis is eigenlijk helemaal af en ik heb al heel wat dingen gefotografeerd. Ik kan nu dus gaan beginnen met het vullen van mijn virtuele winkeltje! Dat is nog best een klusje (foto's maken, uitladen, op formaat maken, uploaden, teksten schrijven, meer materialen en spulletjes bestellen etc) En dan ben ik ook nog een pietje precies! ;)

Daarbij ben ik samen met Inner Sphere natuurlijk nog superdruk met de laatste dingen rondom de Coeur Blonde Newspaper, heb ik nog een aantal grafische vormgeving opdrachten uit te voeren en werk ik 40 uur. Ik klaag niet (want ik vind al deze tijdsbestedingen erg leuk en krijg en veel energie van) maar af en toe word ik er wel een beetje kriegelig van dat ik in een bepaalde tijd niet alles kan doen wat ik wil (daarbij besef ik ook wel dat ik altijd teveel wil, dus iets realistischer denken qua doelen, planning in tijd zou ook al schelen ;-)) Maar goed, stapje voor stapje beginnen alle (creatieve) projectjes steeds meer vorm te krijgen. En ik kan volmondig zeggen dat ik dat ontzettend leuk (en ook wel een beetje spannend) vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten