HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

woensdag 30 mei 2012

Me, myself & I | Ik ben er nog!








Zo, ik kan me niet herinneren of ik mijn blog ooit eerder zo lang niet heb geüpdate. Het is er de afgelopen week gewoon niet van gekomen. Naast dat ik druk ben met een aantal creatieve projecten (de afronding van de krant - waarbij ik het programma indesign aan het ontdekken ben -, het verder vormgeven en vullen van mijn webshop en een aantal header opdrachten).





Daarbij was het natuurlijk fantastisch weer in het Pinksterweekend waardoor ik er bewust voor heb gekozen eens niet achter de computer te duiken. Ik heb een heerlijk weekend achter de rug waarin ik echt een vakantiegevoel had.Hier bij wat foto's van de afgelopen week en de dingen waar ik erg blij van werd:

  • Dat mijn tijmplant in bloei staat en alle tijmtakjes aan de bovenkant vol zitten met kleine roze bloemetjes.
  • Dat ik een telefoontje kreeg dat mijn favoriete tijdschrift uit Australië er was en dat ik deze in de tuin in het brandende zonnetje kon lezen.
  • De heerlijke bbq bij L. waar ik voor het eerst artisjokken at. Lekker!
  • Dat ik dit jaar sowieso een dagje op het strand hebben kunnen liggen. Het ultieme vakantiegevoel!
  • Het stuk biologische carrotcake dat ik voor mezelf kocht bij Marqt, mmm!
  • Het cadeautje (het kookboek Chez Rachel) dat T. in mijn tas had gestopt en dat ik pas heel laat ontdekte. Echt een verrassing!
  • Dat ik dagen lang op mijn teenslippers heb kunnen lopen
  • Dat ik die mega mug die het op mij voorzien had in een keer plat sloeg (meestal ben ik twee uur verder).
  • Het dikke pak met magazines dat ik van C. kreeg. Leuk leesvoer voor in het weekend :)
  • Dat ik eindelijk een beetje begin door te krijgen hoe indesign werkt en onze krant nu echt bijna klaar is!
  • De oudroze korte broek van Modstrom die ik in de uitverkoop scoorde met 50 euro korting.
  • Dat mijn vakantie is geboekt. Ibiza here I comeeee!



3 opmerkingen: