HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

maandag 7 mei 2012

Winnen | een ketting van Charlotsoflove.com!



Onlangs kwam ik weer een heel leuk winkeltje op het grote world wide web tegen. Zo eentje die naast een geweldig assortiment ook nog eens een pareltje is voor het oog. Veel roze, schattige herenhuisjes en een assortiment dat bestaat uit diverse collecties sieraden en waarvan ik zeker weet dat ze vele harten sneller doen kloppen ;-)

Stap er maar eens binnen en zie wat ik bedoel: www.charlotsoflove.com

Het blije gevoel dat je krijgt als je de shop bezoekt sluit helemaal aan bij de creatieve eigenaresse Charlotte. Wat een positieve en vrolijke dame is dat! Ik mag haar dan niet in het echt ontmoet hebben, haar mailtjes toverden stuk voor stuk een brede glimlach op mijn gezicht. Ik vind het dan ook ontzettend leuk om op deze manier met haar samen te werken en de bezoekers van Coeur Blonde kans te laten maken op twee geweldige items uit haar winkeltje.

Ja, je leest het goed! Coeur Blonde geeft de twee kettingen (zie de foto hierboven) van Charlotsoflove.com weg! Hoe je kans maakt op zo’n pareltje? Simpel! Het enige wat je moet doen is de Facebook pagina’s van Charlotsoflove & Coeur Blonde liken! Maak vervolgens het volgende zinnetje af en plaats deze op de Facebook pagina van Coeur Blonde: Ik verdien de ketting van CharlotsOfLove omdat.... Meedoen kan tot en met 14 mei. Succes!

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuke shop! :)
    Ik heb meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier nog een reactie van een Christel.... Heb ook meegedaan. Superleuke actie....

    BeantwoordenVerwijderen